Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lisa de Weerd - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lisa de Weerd - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Juli 2014

Schildpadden zijn niet te vertrouwen

14 Juli 2014

TERUG VAN WEGGEWEEST

02 Juli 2014

Grappenmakers en op reis naar de supermarkt

01 Juli 2014

Huppelende neushoorn en regen

30 Juni 2014

Heló!
Lisa

Jó napot! Met deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen tijdens stage in het verre Hongarije, Nyíregyháza om precies te zijn. Afhankelijk van mijn stagedagen en vrije tijd zal ik proberen om jullie geboeid te houden met mijn verhalen. Veel leesplezier! (Of niet, wat doe je hier dan?) Viszlát!

Actief sinds 31 Mei 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9250

Voorgaande reizen:

31 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: